Pages

Monday, September 7, 2020

【請多給我一點時間】許亦妮愛犬患淋巴癌第5期自責生女後忽略照顧 - 香港蘋果日報

saoskalo.blogspot.com

前港姐許亦妮(現名許芷熒)於今年2月榮升媽咪,寶貝女「馮寶寶」已6個月大,初為人母的她不時在網上分享湊女樂,而本身育有兩隻雪橇愛犬Cooper和Enzo的她,並沒有因為生B而棄養,是一個好主人;然而,上月Cooper確診患了淋巴癌,許亦妮昨晚在社交網撰長文自責,生女後忽略了愛犬,令牠不開心才生病,希望上天能給他們多一點時間!

許亦妮指上月Cooper唞氣聲好大,摸牠頭頸時發現淋巴腫大,醫生初步確診患淋巴癌,如甚麽也不做,可能只餘幾星期命,如做化療,可能有多12至18個月,「知道咁嘅情況,嗰刻真係晴天霹靂!心裏面諗,點會咁㗎!點會嚟得咁突然?我仲有好多嘢想同佢一齊去做,亦都好多自責嘅感覺,覺得點解冇早啲幫狗狗發現呢個病?又或者係咪有啲乜嘢自己做得唔好,令到狗狗有咁嘅情況?」

之後許亦妮帶愛犬去睇專科,確定牠患上淋巴癌第5期,即刻做化療保命,由於醫生指復發機會大,她很珍惜跟Cooper繼續生活的日子,「其實我覺得呢個係上天畀多一次機會我哋,好好珍惜同愛Cooper。我自己亦有自我反省,覺得自己生完馮寶寶之後好似冇咁關注Cooper同Enzo,亦有可能因為咁,令到佢哋唔開心,其實狗狗會感受到的,當佢哋被忽略,或者唔開心,都會同人一樣可能會病。亦有一個靈性角度嚟睇, 可能狗狗會覺得自己嘅使命已經完成, 我哋已經唔需要佢,所以係時候去彩虹橋...」

她希望Cooper 為期6個月的化療能順利完成,感謝上天能給他們多一點時間,「所以上天現在畀多一次機會我去好好珍惜,我都會盡我一切能力,將時間同愛分配得更加平均。」網民都留言叫她加油。

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS / Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於 《蘋果日報》你的優惠 網上獨家發售!

Let's block ads! (Why?)




September 08, 2020 at 11:12AM
https://ift.tt/3lZkGaG

【請多給我一點時間】許亦妮愛犬患淋巴癌第5期自責生女後忽略照顧 - 香港蘋果日報

https://ift.tt/3fCTCd5

No comments:

Post a Comment